Ansatte

Camilla

Styrer, ped.leder og eier:

Utdannet førskolelærer ved høyskolen i Oslo i 1998. Jeg har fordypning i småbarns pedagogikk og videreutdanning i ledelse.

Har jobbet i både kommunale og private, små og store barnehager før jeg begynte her. I de siste 18 årene har jeg jobbet som styrer i en tilsvarende barnehage som Maurtua.

Jeg brenner for at alle barn skal få utvikle robusthet og trygghet slik at de kan gå ut i verden å møte de utfordringer som kommer.

På fritiden liker jeg å gå i fjellet, være aktiv og tilbringe tid med familie og venner!

Anne- Linn

Pedagogisk leder:

Jeg bor i Ski med samboer og to barn. Jeg liker å være i natur, drive med hagearbeid og yoga. Jeg er opptatt av interiør og design. Jeg ble ferdig utdannet barnehagelærer i 2005. Siden har jeg jobbet i ulike barnehager i Oslo og Ski, som barnehagelærer og pedagogisk leder. Jeg brenner for at alle barn skal bli sett og hørt, inkludert og akseptert for det menneske de er. Jeg har aldri sluttet å la meg inspirere og fascinere av jobben min.

Trine

Assistent:

Jeg har jobbet i Maurtua i snart 7 år. Før det jobbet jeg som vikar i mange år.

Jeg er 53 år, bor i Ski, er gift og to voksne døtre. I jobben min brenner jeg for trygge rammer der barna kan leke og utfolde seg. På fritiden liker jeg godt å jobbe i hagen og gå turer med hundene våre i skogen.

Tonje

Assistent og eier:

Jobbet med barn i barnehage og skole i over 30 år.

Jeg har vært med å starte opp to barnehager og trives best å jobbe i små enheter, sånn som Maurtua barnehage. Brenner for masse humor i hverdagen, kommunikasjon og uteliv.

Fritiden brukes mye på hytta med diverse oppussingsprosjekter, og jeg står mye på ski om vinteren. Familien min er også viktig for meg.

Aurora

Pedagogisk leder og assistent:

Utdannet sosionom ved høyskolen i Innlandet i 2020, etterfulgt av ett årsstudie i pedagogikk. Har tidligere erfaring fra arbeid på skole, og jobbet før jeg begynte i maurtua som støttepedagog i barnehager i Oslo, hvor jeg fulgte opp barn med autisme. På fritiden liker jeg å være ute og være sosial med venner og familie.

Trude

Pedagogisk leder:

Ferdig utdannet førskolelærer  1997, med videreutdanning i pedagogikk, småskolepedagogikk og spesialpedagogikk. Tar nå en master i barnehagepedagogikk med fordypning i ledelse.

Jobbet i Hole kommune før jeg kom til Ski i 2005. Har 22 års erfaring som pedagogisk leder, mest på småbarnsavdeling, i tillegg til noen år som styrer i to familiebarnehager. Har også jobbet som støttepedagog i det spesialpedagogiske teamet i kommunen.

Fritiden: liker å være sosial og aktiv, reise og være med familien.

Tanya

Assistent

Utdannet frisør. Jobbet i en privat bhg i 2019. Jobbet i maurtua bhg siden starten av 2023.

Elsker å bruke kreativiteten, og få med barna på både hinderløyper ute og morsomme aktiviteter ved bordet inne. Dans og bevegelse er viktig for rytmikk, motorikk og ikke minst veldig gøy!

På fritiden liker jeg å trene, henge med familien og vennene mine. Skog og natur er fantastisk, så er ofte innom der med barna mine og gjerne sammen med andre småbarnsfamilier!

Kjersti

Barne og ungdomsarbeider:

Jeg begynte å jobbe i Maurtua Barnehage 2015, før det jobbet jeg 10 år i en kommunal Barnehage.

På fritiden liker jeg å gå turer, reise på hytta, være sammen med familie og venner.

Heidi

Assistent:

Jeg har jobbet i Maurtua siden våren 2018. Før det har jeg jobbet 16 år på Finstad skole. Jeg er 57 år, fra Ski og har to barn og et barnebarn. I jobben brenner jeg for at barna skal bli trygge og selvstendige, samt at de skaper gode relasjoner.

På fritiden liker jeg å bake, være på tur, samt å være med familie og barnebarnet.